Miles & More awardmijlen verzamelen of inwisselen: In het winkelmandje vindt u een veld waarin u uw Miles & More-servicekaartnummer kunt invoeren. Voer dit nummer in om de op het product vermelde awardmijlen te verzamelen of om in de verdere stappen van het bestelproces met uw reeds verzamelde awardmijlen te betalen. Let op: Op aankopen met kortingscodes kunnen geen Award Miles worden gespaard. Bij inwisseling geldt een minimum van 7.500 Award Miles. De omrekeningskoers is 1 euro = 330 Award Miles.
Merk Iittala
Jede Vase wird von erfahrenen Handwerkern mundgeblasen und von Hand geschliffen, bevor sie in der renommierten Glasfabrik von Iittala mehrmals poliert wird. Dadurch erhält die Vase ihre charakteristische organische Form und ihre glatte, glänzende Oberfläche.
Mit ihrer einzigartigen Silhouette und ihrem zeitlosen Design ist die Alvar Aalto Vase 27 cm ein echter Blickfang in jedem Wohnraum. Ob auf dem Esstisch, dem Sideboard oder dem Kaminsims platziert, diese Vase verleiht jedem Raum eine elegante Note und zieht alle Blicke auf sich.
Die großzügige Höhe der Vase eignet sich ideal für langstielige Blumen oder Gräser, die elegant über den Rand der Vase drapiert werden können. Doch auch als reines Dekorationsobjekt macht die Alvar Aalto Vase eine beeindruckende Figur und setzt stilvolle Akzente in jedem Raum.
Heeft u nog vragen?
Misschien stond hij in 1881 aan de oever van het Aimajarvi meer bij het afgelegen dorpje Iittala toen hij het besluit nam een glasfabriek te bouwen in de provincie Zuid-Finland. Uitkijkend over het uitgestrekte water en tegelijkertijd naar een veelbelovende toekomst, zette Petrus Magnus Abrahamsson de eerste stap van een lange reis. Een reis die tot op de dag van vandaag voortduurt: hij richtte de Iittala glasfabriek op. De gedurfde start van de Zweedse glasblazer bleek al snel de juiste te zijn. In het begin werd apothekersglas, olielampglazen en glaswerk voor dagelijks gebruik geproduceerd. Maar wat in de begintijd begon met de productie van geblazen, geperst, beschilderd en geëtst glas, naar het voorbeeld van de mode op het Europese continent, ontwikkelde zich al in de jaren twintig tot een vooruitstrevende fabriek met vernieuwende technieken en een nieuwe stijlrichting.