Hoe kunnen we je helpen?

Wil je jouw zending volgen?

Samen met je verzendbevestiging ontvang je de link om je zending te volgen, zodat je op elk moment de actuele status van je levering kunt bekijken in het statusportaal. Voor grote pakketten wordt altijd vooraf telefonisch of per e-mail contact met je opgenomen om een afleverdatum af te spreken.

Wil je een artikel retourneren?

Neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail op service@design-bestseller.nl of telefonisch op 0432 100 400.

 

Heb je een klacht?

Stuur ons jouw verzoek per e-mail naar service@design-bestseller.nl onder vermelding van het ordernummer, een omschrijving van de defecten of schade en duidelijke foto's (.jpeg, .png, .pdf of .heic).

Wil je een bestelling annuleren?

Als jouw bestelling nog niet is verzonden, kun je deze nog annuleren via ons annuleringsportaal.

 

Heb je advies nodig voor een specifiek product?

Ben je op zoek naar een bepaald product en weet je niet precies wat geschikt is voor jouw huis? We zijn er om je te helpen op 0432 100 400 (maandag tot en met vrijdag, 10.00 tot 16.00 uur).

Andere vragen?

Vind antwoorden op de meest gestelde vragen in onze FAQ’s, e-mail ons op service@design-bestseller.nl of neem telefonisch contact met ons op via 0432 100 400 (maandag tot en met vrijdag, 10.00 tot 16.00 uur).